torsdag 30. november 2017

Juleforestillingsforberedelsestid

På denne tiden av året går vi inn i adventen, ventetiden, forberedelsestiden. Det er mye, facebook flommer over av bilder av julevindu, adventsstaker, julekaker, innpakkete gaver og andre juleforberedelser. Studentene mine forbereder seg til eksamen, jeg forbereder dem også til eksamen, og jeg forbereder meg selv til å rette eksamensoppgavene deres.

Og mange av oss forbereder oss til juleforestillinger. Sønnen min for eksempel skal delta i Askepott sammen med Fineste NTUng i Mo i Rana nå til helga, 2. 3. 4. desember:


Og så har vi de unge skuespillerne som skal delta I Fyret sin forestilling Jula varer helt til påske i Sandnessjøen 9. 10. desember:
Det er forresten den samme helga jeg skal delta i Teaterzahl sin forestilling Trollmannen fra Oz her på Nesna 8. og 10. desember:
Jeg satser på at jeg både får tid til å være med som publikum og skuespiller - samtidig som jeg  ferdigstiller de siste kostymene. Det er mye å forberede, men det er fint, bare se på de fine ungene våre i spill med unge voksne skuespillere her på Nesna:

Ingen kommentarer: